Samsung Galaxy Note 7 Kullananlara Önemli Uyarılar





Samsung Galaxy Note 7 Kullananlara Önemli Uyarılar


Samsung Galaxy Note 7 indirilmeye çıktığından beri taşınabilir dünyanın gündemini yüklü biçimde kaplamış yer alıyor. Dünya çapında Note 7'lerin patlama ve yanma vakalarına karşın Samsung Ülkemiz de kayıtsız kalmayarak bu sabah bir sürü mühim bir ilanda bulundu.

Samsung Ülkemiz bu yepyeni ilanda Galaxy Note 7 kullanıcılarının acilen "Galaxy Note 7 Değişiklik Programı"na katılmalarını talep ediyor. Bu yazılım alanında arızalı ve kusurlu meydana iştirak eden Galaxy Note 7'ler incelemeye alınıyor ve değiştiriliyor. Bu yepyeni ilanda bununla birlikte halen Galaxy Note 7 kullanan üyeler varsa telefonlarını kullanmayı bırakmaları ve üstelik kapalı konuma getirmeleri isteniyor.

Samsung Ülkemiz aracılığıyla yayınlanan yepyeni duyuruyu aşağıdan okuyabilirsiniz.

Samsung Electronics Ülkemiz olarak bütün Galaxy Note7 kullanıcılarımızın Galaxy Note7 Değişiklik Yazılımı'na en kısa zamanda katılmalarını ehemmiyetle istiyoruz.


Bir hafta öncesinde kullanıcılarımızın güvenliğini en ön tasarıda tutmak ve pilden meydana gelen problemlerin gidermek amacıyla başlattığımız gönüllü Galaxy Note7 Değişiklik Yazılımı'nda kullanılacak meydana iştirak eden yepyeni Galaxy Note7 ürünlerini ülkemize getirmek ve kullanıcılarımızın mağduriyetlerinim gidermek amacıyla çalışmalarımızı hızlandırmış vaziyetteyiz.

Bu aşama içinde Samsung Electronics Ülkemiz olarak bütün Galaxy Note7 kullanıcılarımızdan telefonlarını kullanmayı durdurmalarını, cihazlarını kapatmalarını, ve şu anda aynı ritimde devam ediyor meydana iştirak eden Galaxy Note7 Değişiklik Yazılımı'na en kısa zamanda katılmalarını ehemmiyetle istiyoruz.

Dünya çapında Galaxy Note7 ürünlerinde pilden ötürü bir sürü kısa sayıda sıkıntı yaşanmış meydana gelmesine nazaran, kullanıcılarımızın güvenliğini ön tasarıda bulundurarak pilden ötürü sıkıntı hayatını sürdüren Galaxy Note7 ürünlerini belirledik ve bu ürünlerin satışını durdurduk.

Galaxy Note7 Değişiklik Yazılımı'na teşrif etmek amacıyla lütfen Samsung Davet Merkezi'ni 444 77 11 nolu telefondan arayınız. Bu konuda hakkındaki daha ayrıntılı bilgileri aşağıdaki soru-cevap metninde bulabilirsiniz.
Değerli Samsung Galaxy Note7 kullanıcısı,

Samsung olarak siz kımetli kullanıcımıza maksimum kalitede mahsulleri sağlamak, bu ürünler aracılığıyla sizin dünya kalitenizi artırmak ve rastgele bir sıkıntı yaşadığınızda sizlere dayanak olmak bizim birincil önceliğimizdir. Aşağıda Galaxy Note7 konusunda sorularınızın cevaplarını bulabilirsiniz.

1) Bu aşama Galaxy Note7 ürününü toplatma kararı mıdır?

Dünya çapında pilden meydana gelen bir sürü kısa sayıda olay yaşanmasına ve ülkemizde bilgimiz dahilinde rastgele bir olay yaşanmamış meydana gelmesine nazaran, kullanıcı güvenliğini en ön tasarıda tuttuğumuz amacıyla Galaxy Note7 ürününü gönüllü olarak yenisiyle değiştirme kararı alınmıştır.

Bu aşama içinde Note7 kullanıcılarımızdan ürünlerini kullanmayı durdurmalarını, cihazlarını kapatmalarını ve başlatmış olduğumuz Galaxy Note7 Değiştirme Yazılımı'na teşrif etmek amacıyla 444 77 11 nolu telefondan Samsung Davet Merkezi'ni aramalarını ehemmiyetle talep ediyoruz

2) Samsung Galaxy Note7'de meydana iştirak eden durum nedir?

Galaxy Note7'lerde pilden meydana gelen bir sıkıntı meydana geldiği belirlemiştir. bir Eylül 2016 bakımından dünya çapında Galaxy Note7'lerde pilden meydana gelen olay sayısı bir sürü düşüktür. Piyasada bu vaziyetten etkilenmiş olabilecek pilleri tespit etmek adına tedarikçilerimizle birlikte dikkatli bir analiz gerçekleştiriyoruz.

Dünyada milyonlarca tane satılmış meydana iştirak eden Galaxy Note7'ler içinde yalnızca 35 tane olay bildirilmiştir. Bahsetmek isteriz ki, ürünlerimiz yürürlükteki bütün mevzuata uyumlu olarak ithal edilerek piyasaya sunulmuştur ve ülkemizde şu ana denli bilgimiz dahilinde hiç bir olay yaşanmamıştır.

Kullanıcılarımızın güvenliği bizim amacıyla birincil derecede mühimdir. Bu sebeple Samsung Electronics Ülkemiz olarak BILGI TEKNOLOJILERI VE ILETIŞIM KURUMU (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Müessesesi) ile yapılmış olan müzakereleri de dikkate alarak ülkemizde Galaxy Note7 satışlarının belli bir süre olarak durdurulması kararı alınmıştır.

3) Bir Galaxy Note7 kullanıcısı olarak seçeneklerim nelerdir?

Samsung Ülkemiz'nin (Samsung Electronics Istanbul Pazarlama ve Ticaret Limited Şirketi. Şti) ithal etmiş meydana geldiği Galaxy Note7 ürünlerini satın alan kullanıcılarımızın alternatifleri şunlardır:

Galaxy Note7'nizin yepyeni bir Galaxy Note7 ile değiştirilmesi amacıyla bir an öncesinde Samsung İletişim Hattı'nı arayınız (444 77 1bir) ve değiştirme talebinizi iletiniz. Yepyeni Galaxy Note7'ler elimize eriştiğinde İletişim Hattı'mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

Ürün değişiminiz gerçekleşinceye denli elinizde meydana iştirak eden yedek bir telefonu kullanmanızı öneriyoruz. Eğer yedek bir telefonunuz yoksa Samsung İletişim Hattı'ndan belli bir süre bir telefon talep edebilirsiniz. Bu belli bir süre telefonu, İletişim Hattı'nın sizlere belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak Kurban Bayramı sonrasında temin edebilirsiniz. Belli Bir Süre telefon temininde lojistik sebeplerden ötürü gecikmeler yaşanabilir.
Yeni Galaxy Note7 ürünleriyle değişimin Ekim ayının ortasından daha sonra yapılmasını öngörüyoruz. Bunun amacıyla bir an öncesinde Samsung İletişim Hattı'nı arayınız (444 77 1bir) ve telefonunuzu yepyeni Galaxy Note7 ile değiştirme talebinizi iletiniz. Yepyeni Galaxy Note7'ler elimize eriştiğinde İletişim Hattı'mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

Ürün değişiminiz gerçekleşinceye denli Samsung İletişim Hattı'ndan belli bir süre bir telefon talep edebilirsiniz. Bu belli bir süre telefonu, İletişim Hattı'nın sizlere belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak temin edebilirsiniz. Belli Bir Süre telefon temininde lojistik sebeplerden ötürü gecikmeler yaşanabilir.

Eğer ürününüzü yepyeni Galaxy Note7 ile değiştirmek istemiyorsanız, diğer Samsung telefon ürünleriyle değiştirebilirsiniz ve aradaki fiyat farkını talep edebilirsiniz. Bu işlem amacıyla ürünü satın almış olduğunuz noktaya başvurunuz.

Galaxy Note7'nizi teslim etmeniz halinde, öncesinde verilerinizi yedeklemenizi öneriyoruz. Bunun amacıyla Samsung Akıllı Anahtar (SmartSwitch) uygulamasını kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı şu adreste bulabilirsiniz: http://www.samsung.com/tr/support/smartswitch

4) Galaxy Note7 ürünümü kontratlı olarak GSM operatöründen satın aldım. Seçeneklerim nelerdir?

Galaxy Note7'nizin yepyeni bir Galaxy Note7 ile değiştirilmesi amacıyla bir an öncesinde Samsung İletişim Hattı'nı arayınız (444 77 1bir) ve değiştirme talebinizi iletiniz. Yepyeni Galaxy Note7'ler elimize eriştiğinde İletişim Hattı'mız sizinle irtibata geçip hangi servis noktasından ürününüzü değiştirebileceğinizi iletecek.

Ürün değişiminiz gerçekleşinceye denli elinizde meydana iştirak eden yedek bir telefonu kullanmanızı öneriyoruz. Eğer yedek bir telefonunuz yoksa Samsung İletişim Hattı'ndan belli bir süre bir telefon talep edebilirsiniz. Bu belli bir süre telefonu, İletişim Hattı'nın sizlere belirteceği Samsung Servis noktasından kullanım sözleşmesi imzalayarak Kurban Bayramı sonrasında temin edebilirsiniz. Belli Bir Süre telefon temininde lojistik sebeplerden ötürü gecikmeler yaşanabilir.

5) Galaxy Note7'yi yurt dışından aldıysam ya da satın aldığım ürün Samsung Ülkemiz'nin ithal etmediği (Ülkemiz'ye diğer yollardan getirilmiş meydana iştirak eden) bir telefon ise seçeneklerim nelerdir?

Bu telefonların değişiklik işleminden faydalanabilmeleri amacıyla ürünün Elektronik Kimlik Bilgisinin (IMEI) Bilgi Teknolojileri ve İletişim Müessesesi (BILGI TEKNOLOJILERI VE ILETIŞIM KURUMU) aracılığıyla kayıt altına alınmış olmaları gerekmektedir.

Bu biçimde kayıt altında meydana iştirak eden Galaxy Note7 mahsulleri amacıyla değişik bir Samsung telefonuyla değiştirme seçeneği olanaklı olmayıp, ürünler temin edildikçe yepyeni Galaxy Note7 ile değiştirme olanağı tanınacaktır.

6) Yepyeni verilecek Galaxy Note7'ler hiç kullanılmamış telefonlar mı olacak?

Değişim amacıyla yepyeni üretilmiş, hiç kullanılmamış, orijinal kutusunda Galaxy Note7'ler verilecektir.

7) Yepyeni Galaxy Note7'lerin güvenli olduğundan ne şekilde emin olabilirim?

Samsung yepyeni Galaxy Note7'ler amacıyla birlikte çalıştığı pil üreticileriyle aralıksız çalışarak maksimum kalitede üretim ve ürün kalite kontrolu yapılmasını sağlamıştır. Yaptığımız arttırılmış kontroller sayesinde pilden meydana iştirak eden problemlerin tamamen çözüldüğüne inanıyoruz.

8) Değişiklik yazılımı çerçevesinde yepyeni Galaxy Note7'mi sahaya denli elimdeki elde etmek kullanabilir miyim?

Yeni Galaxy Note7'nizi sahaya denli elinizdeki elde etmek kapatmanızı, kullanmamanızı ve en kısa zamanda Galaxy Note7 Değişiklik Yazılım'ına katılmanızı istiyoruz.

9) Yenilenen Galaxy Note7'mi ne zaman alabilirim?

Samsung Ülkemiz olarak yepyeni Galaxy Note7'lerin Ekim ayı ortasından bu yana ülkemize gelmesini bekliyoruz. Kullanıcılarımızı, yepyeni Galaxy Note7'lerin Ülkemiz'ye geliş zamanı ile ilgili daha ayrıntılı bilgiler elimize geçtikçe haberdar edeceğiz.

10) Kullandığım Galaxy Note7'yi değişiklik amacıyla Samsung'a geri vermem gerekiyor mu?

Değişimin gerçekleşmesi amacıyla Galaxy Note7'nizi Samsung'a geri vermeniz gerekmektedir. Galaxy Note7 telefonlarının model numarası SM-N930 ile başlamaktadır.

11) Bu sıkıntı yalnızca Galaxy Note7 amacıyla mi olabilitesi yüksek, diğer Samsung ürünlerinde benzer bir sıkıntı var mı?

Pilden meydana gelen bu sıkıntı yalnızca Galaxy Note7 amacıyla geçerlidir. Diğer Samsung ürünlerinden bunun için benzer bir sıkıntı yaşanmamaktadır. Kullanıcılarımız diğer Samsung ürünlerini kullanmaya aynı ritimde devam edebilirler.

12) Kampanya sırasında kazandığım Samsung Gear VR'ı Galaxy Note7'nin değişimi sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Samsung Gear VR'ı iade etmeniz gerekmemektedir.

13) Galaxy Note7 ile birlikte iştirak eden ya da benim daha daha sonra aldığım aksesuarları Galaxy Note7'nin değişiklik sırasında iade etmem gerekiyor mu?

Telefonunuzla iştirak eden ya da sizin sonradan satın aldığınız aksesuarları iade etmeniz gerekmemektedir.

14) Galaxy Note7 yenisiyle değiştirilmek adına tamir edilebilir mi?

Samsung'un küresel olarak yaptığı açıklamaya göre Galaxy Note7'lerin tamir edilmesi planlanmamaktadır.

15) Sorularım amacıyla nereden dayanak alabilirim?

Tüm sorularınız amacıyla Samsung İletişim Hattı'nı 444 77 11'den arayabilirsiniz.

Post a Comment

Yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorum yaparken:
1. Yaptığınız yorumun, mutlaka konu ile alakalı olmasına özen gösteriniz.
2. Yorumlarınızda yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen.
3. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için mail atabilirsiniz

Daha yeni Daha eski